10 συμβουλές για να βγάλει το παιδί την πιπίλα.

10 tips για να βγάλει το παιδί την πιπίλα.   Σήμερα θα αναφερθούμε σε 10 συμβουλές/ tips, που ίσως βοηθήσουν το παιδί να την αποχωριστεί ευκολότερα. 😀   1. Αρχικά είναι απαραίτητο, παράλληλα με το κόψιμο της πιπίλας, να ΜΗΝ κόψετε και κάτι άλλο ταυτόχρονα π.χ πάνα, μπουκάλι με γαλά, ύπνο σε δικό του δωμάτιο

10 συμβουλές για να βγάλει το παιδί την πιπίλα. Read More »

Τι σημαίνει διαδικασία αξιολόγησης και γιατί να την κάνει το παιδί μου;

Τι σημαίνει αξιολόγηση Εργοθεραπείας και Λογοθεραπείας; Ποια διαδικασία ακολουθείται και γιατί να υποβάλλω το παιδί μου σε αυτήν;; Μήπως είναι πολύ μικρό ακόμα;; Κάποιες πολύ συχνές απορίες των γονέων αλλά και των νηπιαγωγών.   ✓Αρχικά να πούμε πως ένας Εργοθεραπευτής/τρία μπορεί να παρατηρήσει και να αξιολογήσει ένα μωρό από τους 12 κιόλας μήνες της ζωής

Τι σημαίνει διαδικασία αξιολόγησης και γιατί να την κάνει το παιδί μου; Read More »

10 Δραστηριότητες για την ενδυνάμωση των μυών του στόματος!

Η στοματοπροσωπική ενδυνάμωση και ο συντονισμός των αρθρωτών, αποτελούν βασικές δεξιότητες του στόματος για την επίτευξη της σωστής ομιλίας, της καθαρότητας των ήχων που λέει το παιδί και της σίτισης. Για έναν σωστό στοματοκινητικό συντονισμό, απαιτείται η σωστή κινητικότητα, η ενδυνάμωση και ο συντονισμός των χειλιών, των μάγουλων, της γλώσσας και της γνάθου.   Θα

10 Δραστηριότητες για την ενδυνάμωση των μυών του στόματος! Read More »

Σε ποια ηλικία πρέπει να λέει το παιδί κάθε φώνημα…

Μια από τις πιο συχνές δυσκολίες που παρουσιάζουν τα παιδιά όσον αφορά τη Λογοθεραπεία, είναι οι αρθρωτικές δυσκολίες. Δηλαδή η σωστή παραγωγή και προφορά στην αυθόρμητη ομιλία, των φωνημάτων – γραμμάτων. Ένας μέσος όρος ηλικίας που αναμένουμε να έχει παράγει το παιδί ένα φώνημα, είναι:   10 μηνών: α, ε, ι, ο, ου 2,6-3 ετών:

Σε ποια ηλικία πρέπει να λέει το παιδί κάθε φώνημα… Read More »